/
Доставка и връщане

Доставка и връщане

ДОСТАВКА

1. Доставчика носи изцяло риска от повреждане/загубване на стоката при доставката. Веднага след предаване на стоката на куриер, ТЪРГОВЕЦЪТ се освобождава от риска, който се прехвърля върху доставчика. ТЪРГОВЕЦА не носи отговорност за закъснение в случай, че закъснението се дължи на куриер или друг доставчик.

2.Веднага след доставката, стоките следва да бъдат прегледани внимателно от потребителя/клиента или упълномощено от него лице. Евентуални повреди, удари и други щети следва да бъдат докладвани незабавно на ТЪРГОВЕЦА и да бъдат предявени на доставчика. В случай, че бъде установено наличие на щети, които са се получили при транспортирането на стоката, ТЪРГОВЕЦЪТ не носи отговорност за гаранционното обслужване на тази стока а вредите следва да се възтановят от доставчика. При посочени неверен или сгрешен адрес, лице за контакти и/или телефон при подаване на заявката ТЪРГОВЕЦА не е обвързан от каквото и да е задължение за изпълнение на поръчката.

3. При предаване на стоката потребителят/клиентът или трето лице подписват придружаващите я документи. За трето лице се счита всеки, който не е титуляр на заявлението, но приема стоката на доставка и е на посочения от клиента адрес.

При отказ за получаване на стоката, извън случаите описани по-долу, отказът се счита за неоснователен и Клиентът дължи заплащане на разходите за доставка и връщане на стоката. В случай, че Клиентът не бъде намерен в срока за изпълнение на доставката на посочения адрес или не бъде осигурен достъп и условия за предаване на стоката в този срок, ТЪРГОВЕЦА се освобождава от задължението си да достави заявената за покупка стока.

4. Когато доставената стока явно не съответства на заявената за покупка от Клиента стока и това може да се установи чрез обикновения й преглед,

Клиентът може да иска доставената му стока да бъде заменена със съответстваща на направеното от него заявление за покупка в срок от 24 часа от получаването й.

ПОЛИТИКА ЗА ВРЪЩАНЕ НА ЗАКУПЕН ПРОДУКТ

Всяка стока, закупена онлайн от fullshop.bg, може да бъде върната без причина в срок от 14 дни от датата на закупуване. При отказ от продукт Вие сте длъжни да ни информирате в писмен вид или по телефоните посочени в сайта за решението си. При отказ от закупен продукт съгласно чл. 47, ал. 1, т. 8 и чл. 52, ал. 2 и 4 от ЗПП, следва да попълните Приложение № 6 Стандартен формуляр за упражняване правото на отказ от договора (попълнете и изпратете настоящия формуляр единствено ако желаете да се откажете от договора):

– До (името на търговеца, неговият географски адрес и когато е приложимо, номерът на факса му и електронният му адрес се попълват от търговеца):

– С настоящото уведомявам/уведомяваме*, че се отказвам/отказваме* от сключения от мен/нас* договор за покупка на следните стоки*/за предоставяне на следната услуга*

– Поръчано на*/получено на*

– Име на потребителя/ите

– Адрес на потребителя/ите

– Подпис на потребителя/ите (само в случай, че настоящият формуляр е на хартия)

– Дата

При възстановяване на продукта клинета заплаща разходите по доставка до адреса на изпращача .

В случаите на замяна или връщане на доставена стока, артикулите следва да се върнат в запазен търговски вид, с ненарушени оригинални опаковки и придружени от оригиналните документи – фактура или стокова разписка, касов бон.
Стоката, подлежаща на ремонт ,замяна или връщане, се изпраща от клиента на адреса в товарителницата от Еконт (секция Подател).
Когато клиентът желае ремонт,замяна или връщане на стоката, транспортните разходи до посочения адрес са за негова сметка.
Възстановяване на платените суми: При плащане с наложен платеж, сумата за върнатата стока се изпраща на посочения от клиента офис на Еконт.
www.fullshop.bg има право да не възстанови заплатената сума, ако е нарушено поне едно от посочените условия за връщане на стока.

Don`t copy text!